Effet Smoke
2 participants
Page 1 sur 1
Effet Smoke
This is new release with " Ultimate Full 3D Smokes & Fire Effects "
mod completely redesigned all smokes including contrail ,
plane fire and smoke was given some cough which will then shortly after became one continuous stream only ,
and new " Additional Aircraft And Ground Effects " mod with fixed
small flak sparks bug and reduced plane fiery parts effects size
all combined in to one easy mod install.
High altitude contrail is now more suited for fighter planes formations and dogfights .
Large high altitude flying bombers formation is causing contrails flickering as the game engine can't handle that many contrails
due to one B17 4 engine bomber requiring and using already 4 contrails for example .
Some planes have original game release contrails bug with shifted contrail , which there is nothing we can do about it .
Plane damage smokes were given design importance to prop planes rather than Jet planes due to only one effect file available
which is sharing damage smokes between prop planes and Jet planes , sadly .
615sqn_Volta- Group Captain
Re: Effet Smoke
T'as un lien ?
Edit : ok j'ai rien dit :dents:
Installé mais pas testez, pensez bien a faire le tris de vos mods si vous l'installez, on a déjà des mods fumée/traçantes/contrails etc... par défaut dans le modpack gefuv.
Ce mod là reprend tout ca en un seul morceau donc évitez les doublons ca pourrait faire tout drôle
Edit : ok j'ai rien dit :dents:
Installé mais pas testez, pensez bien a faire le tris de vos mods si vous l'installez, on a déjà des mods fumée/traçantes/contrails etc... par défaut dans le modpack gefuv.
Ce mod là reprend tout ca en un seul morceau donc évitez les doublons ca pourrait faire tout drôle
RTA_Goliat- Major